En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

fredag 5 mars 2010

Snodd enkät som snotts

Snodd enkät från Zvammel som snott den från Internet.
Fortsätt och sno den du  också!
 Besvara frågorna genom att använda titlar från böckerna i din bokhylla.

Är du man eller kvinna?
-Isprinsessan

Beskriv dig själv.
-Vredens barn

Hur mår du?
-Gör mig levande igen

Beskriv stället du bor på
-Adonisträdgården

Vart skulle du vilja resa?
-Midaqqgränden

Beskriv din bästa vän
-Stäppens fria fågel

Vilken är din favoritfärg?
.-Skur på gröna knoppar

Hurdant väder är det just nu?
-Skymningens nådatid

Vilken är din favoritårstid?
-Snö

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
-Den långa flykten

Vad betyder livet för dig?
-En dans på rosor

Hurdant är ditt parförhållande?
-Någonting har hänt

Vad är du rädd för?
-Maktspelet

Dagens aforism
-Lev och minns

Vilket råd skulle du vilja ge?
-Berättelser ur min levnad

Hur skulle du vilja dö?
-Under polstjärnan

Ditt motto
-Jag reder mig nog

cicicicicicicicicici

7 kommentarer:

  1. Ni gör det bra som får ihop det :-)

    Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Man känner sig nalta barnslig, Pennelina, men ibland måste man få leka också.

    SvaraRadera
  3. Välkommen i mitt kriminella nätverk =) Så kul att så många låter sig uppmanas till brott!

    SvaraRadera
  4. Imse, det känns så där lite lagom tjuvaktigt för en laglydig medborgare.

    SvaraRadera
  5. Så har jag gjort det också ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Har läst din, Pennelina. En och annan bok hade du packat upp i alla fall.

    SvaraRadera