En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

tisdag 8 juni 2010

Hemma igen!


Nu är vi tillbaka efter att ha avverkat 250 mil på de svenska vägarna. Resandet har gått bra men just nu är jag väldigt surrig i huvudet och ganska så trött. Jag har inte haft tid att sitta framför någon dator under veckan, än mindre att skriva något inlägg. Jag ska börja med att läsa vad ni andra har haft för er och hoppas att huvudet klarnat lite till i morgon så att jag kan berätta lite om resan genom vårt underbart vackra land.

cicicicicicicicicici

8 kommentarer:

  1. Välkommen välbehållen ... men, undrar om du inte somnar innan du hinner läsa några bloggar *ler*!

    SvaraRadera
  2. 250 mil - jag förstår du är trött. Nu får du smälta upplevelserna och låta oss höra, men ta det lugnt, vi finns kvar.
    Borta bra men hemma bäst - eller hur?
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem, det har varit lite tomt utan dig. Hoppas ni har haft det bra. God natt

    SvaraRadera
  4. Hej Cici
    Välkommen tillbaka!
    Nisse

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem hoppas resan har varit givande/rolig/avslappnad och allt annat som behövs ibland :-)

    SvaraRadera
  6. Så trevligt att du är tillbaka!
    tut-tut....

    SvaraRadera