En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

onsdag 30 november 2011

Hallå alla soffliggare!

                                    


Nu alla vänner, och alla andra som jag känner, nu gäller det att ligga i och samla röster för brinnande livet. Efter diverse trassel (tänk vad ett litet citationstecken kan göra) har äntligen mitt bidrag till fotobokstävlingen kommit upp på listan.


Jag säger inte att ni ska rösta på mig, men blir naturligtvis glad och tacksam om ni gör det. Jag har förstått att det är så det går till vid den här typen av tävlingar. Det gäller att ha många blogg- och facebooksvänner. Här är länken till mitt bidrag:
http://tavling.postfoto.se/bidrag/?entryid=66&utm_source=email&utm_medium=authenticate_ur_fotobok&utm_campaign=competition_authenticate

19 kommentarer:

  1. För mig är du helt klart en Vinnare, på väldigt många sätt och vis och det vet du att jag tycker. Naturligtvis har jag nu via länken röstat på dina helt underbara bilder!

    LYCKA TILL Cici!

    SvaraRadera
  2. Gökboet, du är en klippa! Då har jag i alla fall fått en röst.

    SvaraRadera
  3. Så Cicci, nu har du en röst även ifrån mig.
    Vad kul att vara med i en fototävling, det ska jag se om jag också kan framöver ifall det dyker upp någon.
    Har haft mycket omkring mig på sista tiden, därför har jag inte varit inne i bloggvärlden.
    Lycka till
    Monkan

    SvaraRadera
  4. Monkan, tackar och bugar. Det är det där med tid. Samma sak med fotoutmaningarna. Att lägga ut en bild på ett tema tar inte så lång tid, men att sent gå runt och titta på alla de andra bidragen och kommentera dom, det tar jättemycket tid.
    Men dyker det upp flera tävlingar så får man väl låta larmet få här på bloggarna. Det roliga här var väl egentligen att man fick fotoboken gratis i och med att man gick med i tävlingen.

    SvaraRadera
  5. Yihaa! Klart jag susar iväg och ger min röst åt dig! Jag är djupt imponerad av hur mycket - och så fort - du lärt dig både om den datoriserade världen och fotografering. En begåvad kvinna på alla vis, det är då ett som är säkert :oD

    SvaraRadera
  6. Nina/Stjärnkraft, det är lättare att lära sig det som är roligt än sådant man bara måste. Tack för att du röstade på mig.

    SvaraRadera
  7. Ingen tvivel, du har fått min röst!

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  8. Pennelina, jag blir så jätteglad, tack snälla du!

    SvaraRadera
  9. Jag röstar såklart på dig!

    SvaraRadera
  10. Hej

    Klart man lägger en röst.....så nu är det gjort.......vassego!!!

    SvaraRadera
  11. Lina och Skånegrabben, tackar och bugar.

    SvaraRadera
  12. Klicka ochså in en röst på dig du tar ju så fina bilder helt underbara.

    SvaraRadera
  13. Så, röstat, på dig så klart! Håller tummarna att du vinner!

    SvaraRadera
  14. Så klart jag ska rösta på dig. Jag läser ju den varje dag så varför skulle jag inte lägga min röst här. Nu är det gjort och det känns bra att jag inte är Kronblom
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jag sitter i soffan, ryggen du vet ;-)
    Ska genast gå dit och lägga min röst på dig!

    SvaraRadera
  16. Här var det röstat! Lycka till!

    SvaraRadera
  17. Så, nu röstade jag! På dig :) Det var en fin bild och det är ju så de gör, de som brukar vinna så hoppas fler nappar på din! Lycka till!

    SvaraRadera
  18. Tack alla som röstat på mig. Jag hoppas att ni klickade på bilden och såg bildspelet som då startar. Tack än en gång!

    SvaraRadera
  19. Nu har jag också röstat. Fina bilder!

    SvaraRadera