En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

onsdag 22 maj 2013

Nr 100 Grupp 142/365

Jag var på dansuppvisning i söndags på Nordanåteatern och innanför entredörrarna stod en grupp med klassiskt klädda balettdansöser. Huruvida dom står i första position eller någon annan vet jag inte men det var väldigt snyggt i alla fall. Det här är egentligen bara ena halvan av gruppen för det stod lika många dansöser mitt emot dessa och man passerade emellan de båda leden. Väldigt
effektfullt. Och barnbarnet skötte sig utmärkt på scen.

6 kommentarer:

  1. Ååå så vackert och jag blir så fascinerad av fötterna på tjejen i mitten. Hur kan man stå så?!?

    SvaraRadera
  2. Så trevligt med dansuppvisning. Verkligen duktiga tjejer som poserar. Kommer att tänka på att jag ville bli dansare när jag var lite. Mycket märkligt eftersom jag är vig som ett kassaskåp:=))

    SvaraRadera
  3. Vilken mottagning ni fick. Det är så vackert med balettdansöser och deras rörelser.

    SvaraRadera
  4. Väldig snygg grupp. Tänk om man kunde vara så där graciös

    SvaraRadera