En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

onsdag 3 juli 2013

Nr 23 Blött 183/365

 Jamen det är så typiskt. Här hittar man några riktigt gosiga ställen att rulla sig på, så där så man luktar riktigt gott och vad händer när man kommer hem. Precis! Man hamnar i diskhon, för det är så himla praktiskt säger Matte. Tycker hon ja! Jag tycker att det är ett väldigt blött ställe, jag. Dessutom häller hon i något i vattnet så att det blir bubblor och luktar... ja inte gott i alla fall. Men i morgon är det en ny dag och jag vet exakt var dom där luktagott-ställena finns.



11 kommentarer:

  1. å så jiddrans matte ska hon fota mig också när jag inte fönat och fixat frisyren! ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha! Finns det något som kan se pinnigare, ynkligare och mer förorättat ut än en badningsovillig hund eller katt? Sen blir man ju alltid lika paff över hur lite kött det finns på benen under all päls, inte sant?

    Men söt är hon, oavsett väta eller torka :o)

    SvaraRadera
  3. Så små och magra de ser ut när de är våta, de små liven :-). Som tur är så har jag bara en hund, Nancy, som gillar att rulla i ett och annat.

    SvaraRadera
  4. Badning, ofta inte det roligaste man vet när man är hund. I alla fall inte med schampo o vatten, kan vara annat när det är ute i sjöar, hav och dypölar. :)

    SvaraRadera
  5. nej fy 17, konstigt att de alltid ska hitta just den där platsen.

    margareta

    SvaraRadera
  6. Haha .......stackarn nu har du ju förstört alltihop för henne! Fast jag får nog hålla med odören är bättre efter badet :-)

    SvaraRadera
  7. Hahaha, ser inte helt nöjd ut med situationen. :)

    SvaraRadera
  8. Åh så ledsen hon ser ut :-)

    SvaraRadera
  9. Så himla praktiskt att kunna bada hunden i diskhon :-)

    SvaraRadera
  10. :=) Ser ut som om undrar om det inte är färdigt snart. Praktiskt att bada i diskhon så att man slipper böja sej ner så långt.

    SvaraRadera
  11. De där människorna har idéer som hundar inte kan förstå. Då var allt rullande förgäves. Så synd om lilla damen. Söt är hon i alla fall :D

    SvaraRadera