En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

måndag 7 oktober 2013

Nr 215 Nutid 280/365



Nutid - fast dåtid. 
Klockan sitter på en av husfasaderna vid Norrmalmstorg och jag och syrrorna passerade där när vi sprang ut och in i diverse butiker. Mest såna som sålde babykläder eftersom två av oss ska bli mormor alldeles snart. Det finns bedårande små barnkläder till hutlösa priser om man nu vill handla på Östermalm. 5-600 för en body i minsta storlek! Nja, det är nog inget jag satsar på. Det får bli billigare varianter från H&M eller liknande klädkedjor



9 kommentarer:

  1. Fiiiin bild fråm Norrmalmstorg och klokt beslut om att inte handla på Östermalm ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att höra av dig! Hoppas att allt är bra och att ni trivs i nya lägenheten!

      Radera
  2. Många fina bilder från en trevlig tur till Stockholm :) och vilket bra väder ni verkar ha haft!

    SvaraRadera
  3. Nä se på Östermalm har man bara råd med att titta ;-))
    Så bra tolkning på temat!

    SvaraRadera
  4. Du fick till många träffande temabilder på din stockholmsresa.

    SvaraRadera
  5. Bra tolkning! Och fotat den 26/9, min sambos födelsedag.

    SvaraRadera
  6. Den där har jag inte ens tänkt på att den finns där. Ska vara lite mer uppmärksam nästa gång jag passerar där.

    SvaraRadera