En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

onsdag 2 oktober 2013

Nr 280 Solglasögon 276/365




På jakt efter bågar som passar till mina glas sprang jag in till varenda optiker jag såg när jag var i Stockholm. Till slut hittade jag en båge hos en optiker i Liljeholmens Centrum som min optiker här i Skellefteå kan beställa hem. Bågarna på modet just nu är lite för breda för att det ska bli bra med mina ganska tjocka glas. 

Snyggingen på bilden fotade jag genom ett skyltfönster i Alviks Centrum.




4 kommentarer:

  1. En speciell skyltning tycker jag det där är....borstar?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag antar att höst är temat, så en kratta borde kanske ha varit mera logiskt. Gissar att det inte ger ett lika "ruffigt" intryck som borstarna gör.

      Radera
  2. Hej, fina inlägg från dina dagar i storstaden. Festlig skyltning du fångat. Vi brukar också ta en tur till Stockholm på hösten men i år blev det Storforsen i stället.
    Hälsningar
    Monica

    SvaraRadera