En text- och fotoblogg

Konstruktiv fotokritik mottages gärna

torsdag 10 oktober 2013

Nr 292 Stelna 283/365

Bild nr 292

Vid Hornsgatspuckeln riktigt kryllar det av gallerier och ateljeer. Naturligtvis blev jag och syrrorna tvungna att gå in och titta närmare på de här konsverken.


Fascinerande vad en duktig konstnär kan göra med lera. 

Den här flickan låg på golvet. Man fick se sig för så att man inte trampade på henne när man beundrade alla stora och små saker i lera som fanns att beskåda.

7 kommentarer:

  1. vid ett stockholmsbesök är det självklart med Hornsgatspuckelns alla Gallerior, hur spännande som helst!
    mw

    SvaraRadera
  2. En utställning som ser riktigt spännande ut.

    SvaraRadera
  3. Konst som imponerar och får tankeverksamheten att öka lite- det gillar jag!

    SvaraRadera
  4. Javisst är den fantastisk den utställningen - får se vad jag visar från den.

    SvaraRadera
  5. Hm, jag har en precis likadan bild som din översta. Få se om jag kan hitta ett passande tema.

    SvaraRadera
  6. Otroligt läckra konstverk och vackert fångade på bild.

    SvaraRadera
  7. Ser spännande och inspirerande ut att gå på den utställningen.

    SvaraRadera